MKS ZABORZE ZABRZE 2007 - strona nieoficjalna

Strona klubowa

Najnowsza galeria

MKS Zaborze CUP 2016
Ładowanie...

Statystyki

Brak użytkowników
zalogowanych i 1 gość

dzisiaj: 33, wczoraj: 91
ogółem: 171 196

statystyki szczegółowe

ŻELAZNE ZASADY

I rozdział „ Chwilę bez piłki”

1. Jestem profesjonalistą! Wiem jak należy się zachować w domu , w szkole czy na mieście.
Daję dobry przykład innym ponieważ wiem, że reprezentuję swój klub i samego siebie .

2. Cały czas myślę o swoich marzeniach! Wiem co chce robić w życiu i do tego dążę!

3. Dieta jest nieodłącznym elementem w życiu sportowca. Nie uczestniczę w treningach lub moje zaangażowanie jest znikome? W takim razie dieta nie jest mi potrzebna. Jestem ambitny i ciężko pracuje? Zaczynam racjonalnie się odżywiać. Odpowiednia dieta to 70% sukcesu !!!

4. W szkole mam wysoko zawieszoną poprzeczkę  Moje oceny i zachowanie są wykładnikiem mojej emocjonalnej dojrzałości. Piłka - szkoła … można to pogodzić!

II rozdział „Szatnia”

1.W szatni jestem skoncentrowany! Myślę tylko i wyłącznie o najbliższym treningu.

2. Przebywając w szatni zachowuje się jak kulturalny człowiek.

3. Atmosferę w drużynie buduję poprzez:
    - szacunek,
    - odpowiednie żarty,
    - braterstwo,
    - pomoc,
    - itp.

4. Dbam o sprzęt sportowy! Zarówno ten klubowy jak i osobisty. Buty są wypastowane przed każdą jednostką treningową (sparing, mecz mistrzowski, turniej itp.). Po każdym treningu sprawdzam czy nic nie pozostało na boisku.

5. Gdy trener wchodzi do szatni jest cisza! Nie słychać telefonu, wiązania sznurówek, a tym bardziej zbędnych słów. Wchłaniam całą wiedzę którą przekazuje mi trener.

6. Po każdej jednostce treningowej dbam o swoją higienę osobistą!

7. Szatnia jest dla mnie miejscem szczególnym! Słowa w niej powiedziane nie wychodzą poza jej mury. Jestem lojalny !

8. W szatni zostawiam porządek!

III rozdział „ Trening”

1. Na każdym treningu jestem punktualnie (20 min przed treningiem)! Każde spóźnienie jest uzasadnione i odpowiednio wcześnie (najpóźniej do 1h przed treningiem) zgłoszone u trenerów telefonicznie. W przypadku mojej nieobecności informuję o tym trenera minimum 4h przed treningiem. [Robert Szaruga 785-040-591]

2. Jeżeli mój stan fizyczny lub psychiczny nie pozwala na 100% uczestnictwo w jednostce treningowej, zgłaszam to trenerowi przed zajęciami! 

3. Wychodząc z szatni na trening „idę jak po swoje”! Wiem jaki cel dzisiaj chcę osiągnąć i nic mi w tym nie może przeszkodzić!

4. Wiem, że na treningu mam mało czasu - dlatego jestem zorganizowany!

5. Każde ćwiczenie wykonuję maksymalnie skoncentrowany i zaangażowany!

6. Nie mam czasu na dekoncentrację! Zaraz nadejdzie moja kolej, w której muszę wiele udowodnić!

7. Każde ćwiczenie podnosi moje indywidualne umiejętności. Pokazuję w nim swoją kreatywność i jakość !

8. Po każdym treningu schodzę ze świadomością dobrze wykonanej pracy, a każda kropla wylanego potu przybliża mnie do upragnionego celu!

IV rozdział „Mecz”

1. Dzień meczowy jest swego rodzaju bonusem! Moja efektywna praca na treningu daje mi możliwość pokazania swoich umiejętności na tle przeciwnika.

2. Do każdego z przeciwników podchodzę z szacunkiem! Jednak znam swoją wartość i wiem, że moim obowiązkiem jest pokazanie wyższości nad rywalem.

3. Mecz jest swego rodzaju świętem!

4. Jeżeli dostanę szansę, zrobię wszystko by ją wykorzystać!

5. Piłka nożna jest grą drużynową! Motywuję swoich kolegów!

6. Po każdym meczu schodzę z podniesioną głową! Wiem, że tego dnia zrobiłem wszystko by odnieść sukces.

„Walcz choćby cały świat się Tobie sprzeciwił . To nie klęska przegrać jedną z bitew , klęska to przestać walczyć i przegrać całe życie.